Philips SHE9755/10

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips SHE9755/10 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

b.harteloh 14-05-2011
Geschreven voor: Philips SHE9755/10

Ik heb deze oordopjes besteld bij 1dayfly.com. Voor deze oordopjes had ik de normale iphone oordopjes, als je dan naar in ear gaat is het wel even wennen. Vooral deze want je moet even de slag te pakken krijgen voor je ze goed in hebt.

Voordelen:
Het geluid is echt subliem, mooie bassen maar niet te overheersend. Even wennen maar daarna zitten ze heel lekker

Nadeel:
De knopjes van de afstandsbediening druk je, vergeleken bij die van de ipod oordopjes, makkelijk in.

Helaas ontstond er na een half jaar een draadbreuk bij de jackplug. Kan gebeuren, gelukkig gaf 1dayfly gewoon me geld terug omdat ze geen vervangende set konden geven.

Al met al zeer tevreden met deze oordopjes en ga ze dus ook weer opnieuw bestellen.